Dr. Papos István válasza pénisz panasz témában

Ha a péniszbe csíp. Gyulladás vagy nemi betegség? Mi okozza a pénisz váladékozását?

Tartalom

    Urológiai-nemi betegség jellegű a problémám. Kb másfél hónapja kezdődött, hogy néhány nappal csak orális szex ha a péniszbe csíp, elkezdett viszketni és égni a fitymám.

    ha a péniszbe csíp

    A bőrgyógyász gomba elleni kenőcsöt írt fel a viszketésre ekkor még csak viszketés voltmajd a háziorvos CIFRAN nevű antibiotikumot. Egyik sem használt, így elmentem urológiára, ahol csak vizeletet néztek, de nem találtak semmit, így visszaküldtek a bőrgyógyászatra. Ott 2 hét várakozás után hogy az antibiotikum hatása elmúljonhúgycső váladékból mintát vettek, nemi betegség teszthez STD.

    Ennek eredményére még várok.

    ha a péniszbe csíp

    Külső elváltozás a hímvesszőmön, illetve észrevehető váladékozás nincs, amit tapasztaltam mostanában, az gyakoribb vizelési inger. Azonban a fájdalom vándorol, hol a húgycsövem különböző pontjai fájnak, hol a fitymám vagy makkom ég, de van, hogy a hímvesszőben az izomban érzek nyilalló fájdalmat.

    ha a péniszbe csíp

    Van, amikor elmúlik fél-egy napra teljesen, majd visszatér. A konkrét esetben a szex elég intenzív volt, így felmerült bennem esetleges "túlterhelés" lehetősége is. Amiről tudok még, hogy aranyerem, és allergiám van, illetve orrpolip műtétem volt 2 éve.

    ha a péniszbe csíp

    Salazopyrint már kb 6 éve nem szedek. Szeretnék tanácsot kérni, mit tegyek, hová forduljak, esetleg, hogy mi lehet a problémám Legfrissebb cikkek a témában.

    ha a péniszbe csíp